[vc_row type="in_container" full_screen_row_position="middle" column_margin="default" scene_position="center" text_color="dark" text_align="left" overlay_strength="0.3" shape_divider_position="bottom" bg_image_animation="none"][vc_column column_padding="no-extra-padding" column_padding_position="all" background_color_opacity="1" background_hover_color_opacity="1" column_link_target="_self" column_shadow="none" column_border_radius="none" width="1/1" tablet_width_inherit="default" tablet_text_alignment="default" phone_text_alignment="default" overlay_strength="0.3" column_border_width="none" column_border_style="solid" bg_image_animation="none"][vc_column_text]Podľa novej štúdie zadanej Úradom pre finančné riadenie Spojeného kráľovstva sú mladí, rôznorodí členovia nie sú vždy vyrovnaní pri rozhodovaní o investíciách.
Štúdia, ktorú uskutočnila medzinárodná strategická konzultačná spoločnosť BritainThinks od polovice augusta 2020 do konca januára, bola založená na vzorke 517 samostatne riadených investorov.
Títo investori prijímali investičné rozhodnutia vo svojom mene a nehľadali profesionálne finančné poradenstvo. Zistenia naznačujú, že 38% opýtaných nemá funkčný plán pre svoje investičné voľby, pričom uprednostňujú emočné faktory, ako je vzrušenie z obchodovania a užívanie si pocitu vlastníctva v spoločnostiach, do ktorých investujú, čo udržuje vnímaný sociálny status.
Výzva, konkurencia a novosť pre týchto investorov zatieňujú triezvejšiu a dlhodobejšiu motiváciu, ako napríklad efektívnejšie a výnosnejšie ukončenie držby hotovosti.
Zatiaľ, čo väčšina respondentov tvrdila, že majú vysokú sebadôveru a dostatočné vedomosti vo svojej oblasti investícií. Mnohým údajne chýbala informovanosť alebo viera v riziká, ktorým sa vystavujú.
Vyše 40% nevnímalo stratu peňazí ako potenciálne riziko investovania a veľká väčšina (78%) súhlasila s výrokom „Verím, že moje inštinkty mi povedia, kedy je čas nakúpiť a predať.“ Tiež 78% súhlasilo s tým, že existujú určité typy investícií, odvetvia alebo spoločnosti, ktoré považujú za bezpečnú investíciu.
Okrem toho sa zistilo, že táto skupina investorov je etnicky rozmanitejšia a mladšia, ako konvenční investori. Štúdia to pripisuje lepšej prístupnosti, ktorú ponúkajú nové investičné aplikácie. Okrem reklám na sociálnych sieťach a YouTube, na ktoré sa veľa respondentov spolieha pri tipoch a investičných novinkách.
Prečítajte si tiež: Čo je decentralizácia a prečo spravila z Bitcoinu svetový unikát?
S touto túžbou po novosti a investičných výzvach je však spojená aj relatívna neschopnosť týchto investorov finančne prekonať potenciálne investičné straty. Týchto 59% respondentov s menej ako trojročnou investičnou skúsenosťou by považovalo ich životný štýl za zásadne ovplyvnený významnou stratou.
Výkonný riaditeľ FCA pre ochranu spotrebiteľa a hospodársku súťaž Sheldon Mills v komentári k zisteniam štúdie uviedol:
„Obávam sa, že niektorí investori sú často v pokušení prostredníctvom online reklám alebo taktiky predaja pod vysokým tlakom nakupovať rizikovejšie produkty, ktoré pre nich pravdepodobne nebudú vhodné.“
„Investori si musia uvedomiť svoju celkovú ochotu riskovať, diverzifikovať svoje investície a investovať iba peniaze, ktoré si môžu dovoliť stratiť, do vysoko rizikových produktov“.
Súbežne s publikáciou štúdie FCA v utorok spúšťala digitálnu kampaň s cieľom odradiť od poškodzovania investícií. Séria ostrých otázok má obchodníkov prinútiť, aby sa zamysleli pred tým, ako sa pustia do týchto investícií.
Disclaimer
Až 13 kryptomien aktualizovaných každý deň, mince so zápalnou šnúrou, fundamenty, vzdelávanie, VIP chat pre všetkých a LIVE ROOM, kde naživo obchodujeme. Kryptomeny jednoducho a zrozumiteľne s Trader2.0
Tento článok patrí firme JKralo s.r.o a je chránený copyrightom. Akéhokoľvek zneužitie (napr. kopírovanie) je trestné! Uverejnené informácie sú autorským dielom a bez súhlasu nie je ďalšie šírenie tohto materiálu povolené.
Kontakt :
Telegram : https://t.me/jtrader20
Facebook : https://www.facebook.com/kralovanskyjakub
Instagram : https://www.instagram.com/bitcoin_trader2.0/
Twitter : https://twitter.com/Trader_20_
Web : https://trader20.sk/
E-mail : info@trader20.sk
Youtube kanál : https://www.youtube.com/channel/UCLf520Y_L1DQKURva4npXUA?view_as=subscriber